وقتی همسن تو بودم...

عمویم گفت:((چطور به مدرسه می روی؟))

گفتم:(( با اتوبوس))

پوزخندی زد و گفت :((من وقتی همسن تو بودم ۱۰ کیلومتر پیاده میرفتم))

عمویم گفت:((چقدر بار را می توانی بلند کنی؟))

گفتم:((یه گونی برنج))

پوزخندی زد و گفت :((من وقتی همسن تو بودم یه گاری رو حرکت میدادم))

عمویم گفت:((تا حالا چند بار دعوا کردی؟))

گفتم:((دو بار و هر دو بار کتک خوردم))

باز هم پوزخندی زد و گفت :((من وقتی همسن تو بودم هر روز دعوا میکردم و هیچ وقت کتک نمیخوردم))

عمویم گفت:((چند سالته؟))

گفتم:((نه سال و نیم))

بادی به غبغب انداخت و گفت:((من وقتی همسن تو بودم ده سالم بود!))

مترجم:منیژه گازرانی

نظرات 1 + ارسال نظر
فقط کلیک جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد