حق نام دیگر من بود!!!

پیش از آنکه انسان پا به زمین بگذارد

خدا تکه ای خورشید و پاره ای ابر به او داد و فرمود:

آی ، ای انسان ، زندگی کن و بدان که در آزمون زندگی این ابر و این خورشید فراوان به کارت می آید.

انسان نفهمید که خدا چه می گوید

پس از خدا خواست تا گره ندانستنش را قدری باز کند

خداوند گفت : این ابر و این خورشید ابزار کفر و ایمان توست

زمین من آکنده از حق و باطل است

اما اگر حق را دیدی خورشیدت را به درکش، تا آشکار کنی آنگاه مومن خواهی بود.

اما اگر حق را بپوشانی نامت در زمره کافران خواهد آمد

انسان گفت: من جز برای روشنگری به زمین نمی روم و می دانم که این ابر هیچگاه به کارم نخواهد آمد.

.

.

.

انسان به دنیا آمد اما ...

هرگاه حق را پیش روی خود دید چنان هراسید که خورشید از دستش افتاد!

حق تلخ بود ، حق دشوار بود و ناگوار!

حق سخت و سنگین بود!

انسان حق را تاب نیاورد!

پس هربار که با حقی روبه رو شد ، آن را پوشاند تا زیستنش را آسان کند!

فرشته ها می گریستند و می گفتند:حق را نپوشان! حق را نپوشان!

اما انسان هزاران سال بود که صدای هیچ فرشته ای را نمی شنید

انسان کفران ورزید و جهان را ابرهای کفر او پوشاند

و خدا خواهد گفت : قسم به زمان که اشتباه کردی

حق نام دیگر من بود!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
ازاده دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://rohe-tabdar.blogfa.com

سلام گلم آپت خیلی قشنگ بود و واضح
و واقعا که اسم دیگه ی خدا حقه ....

عزیزم من همیشه دعات می کنم
اما به ابنم امیدوارم که توام منو دعا کنی بالاخره شما بهتر از مایی .
امیدوارم به همه ی خواسه هات برسی عزیزم . آزی

دیوانه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.partpala.blogfa.com

سلام گرامی

پس شما معتقدید که خداوند انسان را در یک مقطع زمانی خاص بر روی کره خاکی فرستاد؟ اینطور نیست؟

ایکاش نظرتان را بطور خلاصه در وبلاگ این حقیر دیوانه می نوشتید. ممنون می شدم.

خدا نگهدار

آزاده دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://rohe-tabdar.blogfa.com

سلام
خوبی ؟ کجاییییی ؟ خبری نمی گیری خانوم مهندس
خوشحالم که قبول شدی .. برای ما هم دعا کن
دلم خیلی گرفته زری... ناامیدم ار خودم از دنیا از زندگی از آدماش ....!!!!!‌دلم می خواد زودتر برم از این دنیا !!!!‌
زهرا خیلی برام دعا کن دعا کن تو دل خدا و بهترین بندش که یه شبی بخوابم اومد یه جای بزرگ داشته باشم !!!!‌دلم نمی خواد دست خالی برم ....
بازم بهت تبریک می گم عزیزم سلام به همه برسون

رامین سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ق.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com/

همیشه بهترین حق ماست
کاش باور کنیم
-این برداشت آزاد من بود-
سلام

همسر یک طلبه چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ق.ظ http://mamanzari.blogfa.com

سلام گلم
ممنون از لطفتان
چند تا از پست هاتونو خوندم
خدا قوت فوق العاده می نویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد